میلاد مولود کعبه!

ولادت یافت اندرکعبه ان مولودمسعودی   که ذات پاک اومرات ذات پاک یزدان شد

سلام به تمام شیعیان امام علی (ع)میلاد با سعادت شیرخدا علی مرتضی(ع)را خدمت تمامی شما تبریک عرض می کنم شاید امشب اگه خدا قسمت کنه معتکف بشم با دو نفره دیگه برم مسجد گوهرشاد واز همه ی شما می خوام برام دعا کنین اخه اسمم در نیومده! خوب پس شاید تا چند روز دیگه نتونم مطلبی بنویسم و حجم این نوشته ام یکمی بیشتره امیدوارم لذت ببرید    

        امام علی روزسیزدهم رجب درمکه ی معظمه متولد شدند وپدرایشان ابوطالب ومادرشان فاطمه بنت اسدمی باشدامام علی دارای امتیاز ومقامی هستند که هیچ انسانی از ان برخوردار نبوده وان متولد شدن در کعبه می باشد ...   

           دلهره داشت اولین درد اغاز شده بود,اهسته وارام به سمت کعبه می رفت.می خواست با یگانه معبودش,خدای ابراهیم رازونیازکند می خواست ازاویاری بجوید تااین بار گران رازمین نهد.کنار کعبه زیرلب زمزمه می کرد:(خداوندا! من به تو و رسولان وکتابهایی که از جانب توامده اند ایمان دارم.خدایا!من سخن جدم ابراهیم خلیل را تصدیق می کنم.به حق ان کسی که این خانه را ساخته وبه حق فرزندی که در شکم من است تولدش را برمن اسان کن)ناگهان دیوار کعبه شکافت خورد وفاطمه ارام ومطمئن به درون کعبه گام نهاد و دیوارکعبه دوباره به حالت قبل بازگشت وفاطمه بنت اسد از دیدهمگان ناپدیدشد.او چهار روز درکعبه ماند و در انجا چهارمین فرزندش در حالی که تمام فضا غرق در نور بود دیده به جهان گشود. واو همان کسی بود که در خلوت شب هیچ عارفی به پای او نمی رسید و در حال عبادت چنان عشق الهی در وجودش شعله می کشید که گویی در این عالم نیست ودر هنگام روز خندان وبا چهره ای باز وشوخ طبع وخوش مجلس بود واورا کسی جز پیامبر بخوبی نشناخت.                                 . احادیثی ازامام علی(ع): .*کسی که خود راشناخت خدایش را شناخته است*بهشت در پرتو عمل بدست می اید,نه با ارزوی بدون عمل*برترین پارسایی پنهان داشتن انست.*ناتوان ترین مردم کسی است که نیروی بدست اوردن دوست را ندارد وناتوانترازاو کسی است که نتواند دوست خود را برای خویش نگه دارد*ازخدا بترسید ,چون خداوند چنان پرده بر روی اعمال می کشد که گویی انهارا امرزیده است پس بهوش باش که غافلگیر نشوی!        sh_ali_46                              

نظرات 9 + ارسال نظر
لادن صحرایی جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:38 ق.ظ http://www.ladansahraei.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی؟خسته نباشید ازوبلاگتان لذت بردم همیشه موفق باشید به وبلاگم سری بزن وعضو بشو متشکرم.به امیددیدار

نسیم یار جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:31 ب.ظ http://nasimeyar.blogsky.com

ولادت مولای متقیان علی (ع) بر تمامی شیعیان حضرتش مبارک.

فاطمه جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:29 ب.ظ

خجسته باد میلادش....
شب میبینمت....

محمد پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ب.ظ http://www.baghiyatallah341.blogsky.com

عید ولایت بر شما هم مبارکباد

حامد دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.parnianemehr.blogfa.com

حامد
قال رسول الله صلی الله علیه واله وسلم
عنوان صحیفه المومن حب علی ابن ابی طالب
فوق العاده بود من تا حالا وصیت نامه لیلی رو ندیده بودم جدا تحت تاثیر قرار گرفتم
راستی می دونی چرا ازبین اینهمه عاشق ومعشوق لیلی ومجنون موندگار شدن؟!!!
موفق باشی
یا علی

نسیم یار یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:28 ب.ظ http://nasimeyar.blogsky.com

سلام
دور دوم ختم قرآن وبلاگ نویسان برای سلامتی وتعجیل در فرج مولایمان حضرت مهدی (عج).....دوستانی که تمایل دارند در این برنامه شرکت کنند می توانند با قرار دادن آدرس وبلاگ . ایمیل و یا هر طریقی که بشه باهاشون تماس گرفت (مانند سری قبل) در قسمت نظرات آمادگی خودشون را برای خواندن یک جز و یا بیشتر از قرآن اعلام نمایند....ان شاالله که با این ختم قرآن ها هم پیوندمون با قرآن را محکم تر کنیم هم کاری هر چند کوچک برای مهیا نمودن شرایط ظهور فراهم نمائیم............

فاطمه شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام فاطی جون دوست دارم اینجوری صدات کنم....آخه چرا نمیای رو خط ؟ چزا دویاره شروع به نوشتن نمی کنی؟
رو درو دیواره این شهر همش از تو یادگاره...
نیستی که ببینی بی تو من تنها تریتن می دونم....
میای یه روزی یه روزی که خیلی دیره یه روزی قلبه شکستم توی این کوچه میمیره.....
این شعر رو خیلی دوست دارم این از زبان تو که الان تو ایرانی گفتم (مگه دلت واسه من تنگ نشده؟)
چقدر من پررو ام :ی

فاطمه دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ب.ظ

آهای مگه با تو نیستم همینطوری پیاممو می خونی و از کنارش رد می شی؟! خوب یه چیزی بگو حرفی بزن بگو که زنده ای...
آهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای با تواااااااااااااااااااااااااااااام
من رو خط میام اما مسنجر ندارم.....
تو که ادعات می شد پس چرا عمل نمی کنی؟؟؟؟
دلم تنگیده برات...

فاطمه یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:35 ب.ظ

و شاید وقتی دیگر...
و آن وقت خیلی نزدیک تر...
و شاید بدون فاصله...
منتظرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد